Zo pakken we het aan
Na de jaarafsluiting van jouw administratie, kunnen we direct starten met het opstellen van de jaarrekening. Verzorgen we niet alleen jouw jaarrekening, maar je volledige administratie? Dan is dit voor ons een fluitje van een cent. Wij controleren de kwaliteit van de boekhouding namelijk periodiek, door het jaar heen, en passen de nodige correcties meteen toe.
Wanneer wij de jaarrekening maken, krijg jij als ondernemer het inzicht in je financiële positie dat je nodig hebt, terwijl jij focust op je core business. De afgeronde jaarrekening vormt ook de basis voor je aangifte vennootschapsbelasting.
Jaarrekening opstellen: hoe werkt het?
- Tussentijdse checks. Wij doen gedurende het jaar meerdere tussentijdse checks van jouw administratie. Zo lossen we eventuele zaken direct op, op het moment dat ze spelen.
- Up-to-date bedrijfsbeschrijving. Wij updaten je bedrijfsbeschrijving tussentijds, zodat we altijd de juiste risico’s in beeld hebben.
- Afgerond boekjaar. Zodra het boekjaar is afgerond, bevriezen wij de bedrijfsbeschrijving en starten we met het opstellen van de jaarrekening.
- Risico-analyse. Bij het maken van de jaarrekening houden we rekening met risico’s die van invloed kunnen zijn op de nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van de rapportage.
- Evaluatie en bijsturing. Op basis van de afgeronde jaarrekening updaten we je bedrijfsbeschrijving opnieuw. Ook in het nieuwe boekjaar monitoren we de boekhouding periodiek en sturen we bij waar nodig.
Benieuwd naar onze prijzen?
Kies één van de vier pakketten die past bij jouw organisatie. Wij zijn transparant in onze vaste prijzen: zo weet je meteen waar je aan toe bent!
Hulp nodig bij het opstellen van je jaarrekening?
Een kwalitatief goede jaarrekening voor jouw bedrijf; dat is ónze business. Neem contact op en ontdek hoe we je kunnen helpen.
Deze accountants staan voor je klaar
We delen onze expertise graag met je
De terugbetaling van de corona belastingschuld: welke impact heeft het op jouw bedrijf?
Krijg grip door de liquiditeit van jouw onderneming in kaart te brengen.
Altijd inzicht in de meest recente financiële situatie van jouw bedrijf
Bereik een goed georganiseerde administratie in 8 simpele stappen.
Is jouw personeelsdossier en salarisadministratie AVG-proof?
Stel jezelf deze 7 vragen om erachter te komen.
Goed advies nodig?
Onze accountants geven je graag advies waar je écht iets mee kunt. We zijn benieuwd naar het verhaal van jou en je onderneming.